خبرگزاری کار ایران

در خوزستان صورت گرفت؛

انتقال مدرسه کانکسی به محل زندگی دانش آموز سرطانی سردشتی

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۵۱۶

مدیر آموزش و پرورش سردشت از انتقال مدرسه کانکسی امامت با هدف سهولت در تردد دانش آموز سرطانی به نزدیک مکان زندگی وی خبرداد.

فرهاد دینارانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: کانکس دبستان امامت در منطقه صعب العبور پاتخت اسفندیاری سردشت برای رفاه حال دانش آموز سرطانی به نزدیک محل زندگی وی منتقل شد.

وی افزود: این دانش آموز سرطانی باید روزانه مسافتی حدود 3 کیلومتر را با پای پیاده در این منطقه صعب العبور برای رسیدن به مدرسه طی می کرد از این رو مدرسه کانکسی  برای سهولت  تردد این دانش آموز به نزدیک محل زندگی اش مهیا کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سردشت ادامه داد: با استقبال و همکاری دانش آموزان منطقه و اولیای آنها جهت انتقال کانکس برای رفاه حال این دانش‌آموز بیمار، جابجایی این کانکس پس از تصمیمات اداره آموزش و پرورش منطقه سردشت و نمایندگی اداره آموزش و پرورش منطقه شهیون و با مشورت اهالی منطقه پاتخت انجام شد.

وی اضافه کرد: به علت ریزش‌های پی در پی کوه در مسیر جاده، این جا به جایی سه روز متوالی به طول انجامید که با همت مسئولان اداره آموزش و پرورش منطقه سردشت و نمایندگی شهیون و حمایت خیرین این اقدام صورت گرفت.

دینارانی در خصوص هزینه درمان بیماری این دانش آموز گفت: با کمک یک خیر و همچنین از طریق صندوق تعاون امداد اداره آموزش و پرورش شهرستان بخشی از هزینه های درمانی این دانش آموز پرداخت شده است.

وی در پایان جهت کمک به هزینه های درمان این دانش آموزان درخواست کمک از خیرین در سطح کشور را خواستار شد.
 
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز