خبرگزاری کار ایران

بی‌نیاز به ایلنا خبر داد:

ارجاع پرونده مدیر متهم به تنبیه دانش‌آموز به شورای عالی نظارت قزوین/ استعفای مدیر پذیرفته شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۳۱۰

مدیر روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از ارجاع پرونده مدیر متهم به تنبیه دانش آموز به شورای عالی نظارت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد.

محمدحسین بی نیاز در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: پرونده مدیر مدرسه ای که به اتهام تنبیه بدنی دانش آموز پسر یکی از مدارس ناحیه دو استان قزوین در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداره کل آموزش و پرورش در حال رسیدگی بود به شورای عالی نظارت این اداره کل ارجاع شده است.

وی افزود: از سوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو استان قزوین بیان شده که با توجه به مسائلی که پیش آمده، مدیر مدرسه تقاضای استعفا و جابجایی کرده و با این موضوع موافقت شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: مدیر مدرسه مستعفی، در حال حاضر در یکی از کانون‌های فرهنگی و تربیتی ناحیه دو قزوین به عنوان مربی مشغول به کار شده است.

بی‌نیاز خاطرنشان کرد: در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برای مدیر مدرسه رایی صادر نشده و فعلا موضوع در شورای عالی نظارت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در حال بررسی است و نمی‌شود بازه زمانی برای رسیدگی به پرونده مشخص کرد.

وی یادآور شد: مدیر مدرسه همچنان تنبیه بدنی دانش آموز را تکذیب می‌کند که رای شورای عالی نظارت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، تکلیف وی را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز