خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد در دیدار سفیر سوییس:

مردم ایران، سوییس را کشوری مستقل و دارای امنیت کامل برای سرمایه گذاری می‌دانند

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۵۰۱

سفیر سوییس در تهران طی دیداری با وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان بر علاقمندی کشورش برای حفظ و توسعه روابط با ایران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، فرهاد دژپسند در این دیدار که در محل وزارت اقتصاد برگزار شد، طی سخنانی، با اشاره به سابقه طولانی روابط بین دو کشور و تصویر مطلوب سوییس به عنوان کشوری مستقل و دارای امنیت کامل برای سرمایه گذاری، نزد مردم ایران، اظهار داشت: متناسب همین تصویر، انتظار ما، توسعه هر چه بیشتر همکاری های دوجانبه ایران و سوییس است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به توافقات حاصله در سفر اخیر رئیس جمهوری کشورمان به سوییس، خواستار تسریع در اجرای  توافقات حاصله از سوی دولت این کشور شد و نقش سفیر این کشور را در این خصوص قابل توجه خواند.

 وی همچنین با توجه به نقش قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در منطقه و با اشاره به توان اقتصادی و سیاسی کشورمان در مبارزه ایران با تروریسم در اشکال مختلف آن، یاد آور شد: توسعه، صلح و ثبات در منطقه در گرو عدم دخالت دیگران و پرهیز از اقدامات ساختار شکنانه ای است که منجر به گسترش درگیری و تروریسم می شود.

دژپسند در ادامه، آمادگی کشورمان را برای توسعه مناسبات اقتصادی به ویژ ه در سطح منطقه ای را اعلام کرد.

مارکوس لاتینر سفیر سوییس نیز طی سخنانی در این دیدار، ضمن اعلام آمادگی برای هر گونه همکاری در زمینه توسعه همکاری های فیمابین، خواستار حضور نمایندگانی از وزارت اقتصاد در کمیته مشترک اقتصادی دو کشور شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز