خبرگزاری کار ایران

به دلیل بارش برف صورت گرفت؛

مسدود بودن 84 راه روستایی در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۰۶۹

به‌رغم تلاش شبانه روزی راهداران برای بازگشایی راه‌های مسدود شده بر اثر برف دیروز راه 84 روستای استان همچنان مسدود است.

به گزارش ایلنا، مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تمامی 84 راه روستایی مسدود شده بر اثر برف طی امروز بازگشایی خواهد شد.
 
علی رحمتی افزود: اولویت اصلی در بازگشایی مسیرها راه‌های اصلی بوده تا در ادامه عملیات برف روبی مسیرهای فرعی آغاز ‌شود.
 
وی گفت: در روز گذشته هفت هزار و 890 کیلومتر از باندهای اردبیل برف‌روبی شد و در هزار و 600 روستای استان عملیات بازگشایی مسیر در روستاهای مسدود شده انجام شده و همچنان ادامه دارد تا تمامی راه‌های روستایی مسدود شده بر اثر برف بازگشایی شود.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: بیشترین روستاهای مسدود شده به دلیل بارش برف مربوط به شهرستان کوثر بوده و با تمهیدات انجام شده تا پایان وقت امروز بازگشایی تمامی مسیرها به اتمام خواهد رسید.
 
رحمتی با بیان اینکه در روز گذشته برف در تمامی شهرهای استان به جز پارس‌آباد و بیله‌سوار باریده بود افزود: از نخستین دقایق شروع بارش‌ها 120 اکیپ راهداری با تلاش 458 نیروی انسانی به صورت شبانه‌روزی در تلاش برای انجام خدمات در نه راهدارخانه ثابت و سه راهدارخانه سیار بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز