خبرگزاری کار ایران

برپایی نمایشگاه نشان های برتر جشنواره ساختمان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۴۳۶

رییس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: 40 اثر برتر شرکت کننده در مسابقه طراحی نشان جشنواره ساختمان استان قزوین از امروز به مدت 2 روز در قزوین به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حامد عبدالرزاقی روز شنبه در تشریح این خبر افزود:با انتشار فراخوان برگزاری مسابقه طراحی نشان جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین، 149 اثر از 79 هنرمند از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

عبدالرزاقی اضافه کرد: داوری این آثار در روز مقرر، برای معرفی طرح های برتر به انجام رسید و در نهایت علاوه بر انتخاب آثار برتر جشنواره، 40 اثر توسط هیات داوران برای حضور در نمایشگاه برگزیده شد.

وی اضافه کرد:نمایشگاه نشان های برتر طراحی شده برای جشنواره ساختمان استان با مشارکت انجمن هنرهای تجسمی قزوین در گالری مهر حوزه هنری به نمایش گذاشته شده است.

این مسئول افزود: علاقه مندان می توانند برای بازدید از این آثار امروز و فردا از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 به گالری مهر حوزه هنری واقع در بلوار مدرس شهر قزوین مراجعه کنند.

جشنواره ساختمان های برتر برای سومین سال در استان قزوین برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز