خبرگزاری کار ایران

ولایتی حادثه تروریستی زاهدان را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۰۹۵

مشاور رهبری در امور بین الملل در پیامی در صفحه اینستاگرام خود، حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام علی اکبر ولایتی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت مظلومانه دلیر مردان و رزمندگان میهن اسلامی به دست تروریست‌ها و مزدوران کوردل، موجب تالم و تأثر فراوان گردید.

این حمله تروریستی و ناجوانمردانه، بار دیگر نمایش اقدام کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عزت ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند.

بی تردید دشمنان نظام، انقلاب و مردم ایران پاسخ بی نظیر و سختی را پس از حضور پرشور مردم دلیر ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دریافت کردند و با این حمله ناجوانمردانه خود مردم شریف ایران را داغدار کردند ولی بی تردید این اقدامات رذیلانه، کوچک‌ترین خللی در اراده و عزم ملت شریف و غیور ایران اسلامی در پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب و نظام و انسجام مردم ایجاد نخواهد کرد.

این حادثه دردناک را به محضر مبارک حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مردم شریف ایران، پاسداران و خانواده‌های داغدار شهدای این اقدام تروریستی تسلیت عرض نموده از درگاه باری تعالی علو درجات برای آنان و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

علی اکبر ولایتی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز