خبرگزاری کار ایران

حزب اعتماد ملی:

تروریست‌ها و حامیان‌شان خیلی زود پاسخ اقدام خود را دریافت خواهند کرد

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۹۸۱

حزب اعتمادملی با صدور پیامی ضمن محکومیت اقدام تروریستی در جاده خاش - زاهدان، شهادت جمعی از غیورمردان نیروهای مسلح کشورمان را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام حزب اعتمادملی درپی جنایت تروریستی رخ داده در محور خاش-زاهدان به شرح زیر است:

وَمَنْ یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمً (نسا ۹۳)
و هر کس عمداً مؤمنى را بکشد، کیفرش دوزخ است که در آن ماندگار خواهد بود؛ و خدا بر او خشم مى‌گیرد و لعنتش مى‌کند و عذابى بزرگ برایش آماده ساخته است.

عصر چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۷ برگ ننگین دیگری در کارنامه دشمنان جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسید و تروریست‌های تکفیری، با انفجار خودرویی بمب‌گذاری شده در مسیر اتوبوس حامل مرزبانان جان بر کف کشورمان که در حال بازگشت از ماموریت بودند، بار دیگر ثابت کردند که توان مقابله با اقتدار و شجاعت رزمندگان کشورمان را ندارند که با رذالت تمام، در بی‌دفاع‌ترین حالت به ایشان حمله کردند.

این جنایت گرچه برای عموم مردم ایران دردناک و اندوهگین است، اما بازهم نشان داد تروریست‌ها و اربابان بیچاره‌شان نه تنها در محاسابات خود اشتباه کرده‌اند، بلکه خشم خود از حضور میلیونی مردم در چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران را نیز برای جهانیان به نمایش گذاشتند. خوش‌بختانه دشمنان این مرز و بوم و این ملت، جزو احمق‌هایی هستند که هنوز نفهمیده‌اند که اگر بنا بود اقدامات تروریستی نتیجه بخش باشد، تاکنون با ترور بیش از ۱۷هزار نفر از مردم ایران به هدف خود رسیده بودند.

حزب اعتماد ملی ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و همچنین تبریک و تسلیت شهادت دست‌کم ۲۷نفر از غیورمردان نیروهای مسلح کشورمان، به تروریست‌ها و حامیان‌شان اطمینان می‌دهد که خیلی زود پاسخ اقدام خود را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز