خبرگزاری کار ایران

مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی خاش شنبه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۰۲۰

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در سالروز شهادت علمدارشان حاج حسین خرازی شهید شده اند.

به گزارش ایلنا، سردار مجتبی فدا اظهار کرد: اصفهانی‌ها همیشه در زمان انقلاب و قبل از انقلاب در صف اول دفاع از انقلاب حضور داشتند، در طول هشت سال دفاع مقدس یک دهم شهدا متعلق به اصفهان است.

وی افزود: امروز رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در سالروز شهادت علمدارشان حاج حسین خرازی شهید شده‌اند. از این توطئه‌ها از ابتدای انقلاب داشته‌ایم و آماده‌ایم تا جانمان را تقدیم این انقلاب کنیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: این شهدا پس از مدتی مأموریت در مسیر برگشت به منزل مورد حمله انتحاری خودرو سواری قرار گرفته‌اند. در این حادثه ۲۷ نفر شهید و ۱۲ نفر زخمی شدند که هفت نفر از زخمی‌ها به همراه پیکرهای شهدا به اصفهان آمده‌اند و پنج نفر دیگر نیز پس از بهبود وضعیت به اصفهان منتقل خواهند شد.

فدا تصریح کرد: شب وداع با شهدا فردا در ناحیه امام صادق (ع) سپاه صاحب الزمان (عج) و تشییع این شهدا شنبه در اصفهان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکشنبه نیز مراسم یادبودی برای این شهدا در گلستان شهدا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز