خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل هلال احمر سیستان و بلوچستان خبر داد:

اسکان ۱۵۷ نفر گرفتار در سیلاب سیستان و بلوچستان/ نجات 7 دانش آموز و امدادرسانی به ۱۵ خودرو

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۴۲۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵۷ نفر گرفتار در سیل‌های سیستان و بلوچستان توسط جمعیت هلال احمر اسکان داده شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، رسول راشکی اظهار داشت: براثر بارندگی‌های شدید روز گذشته در سراسر سیستان و بلوچستان رودخانه های محلی طغیان کردند و برخی راه‌های ارتباطی بسته و منازل شماری از روستاییان دچار آبگرفتگی شد.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر در این مدت ۳۵ خانوار شامل ۱۵۷ نفر را در هفت روستای شهرستان های یاد شده در چادر اسکان اضطراری دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: ۸۲ نفر نیروی امدادی در قالب ۱۹ گروه در این حوادث به آسیب‌دیدگان امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: ۳۵ دستگاه چادر، ۱۲۱ تخته پتو و ۱۰۰ کیلوگرم نایلون به همراه مواد غذایی از جمله کالاهای توزیع شده در میان مردم گرفتار سیلاب استان بوده است.

راشکی گفت: همچنین در شبانه روز گذشته ۱۵ خودرو و هفت دانش آموز گرفتار سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان توسط نیروهای هلال احمر نجات داده شدند.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با تمام توان آماده ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران و آسیب‌دیدگان حوادث و سوانح احتمالی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز