خبرگزاری کار ایران

با حضور سخنگوی سازمان انرژی اتمی انجام شد ؛

افتتاح ساختمان مرکزی پارک علم و فناوری در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۲۳۱

ساختمان مرکزی پارک علم و فناوری قزوین با 120 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، صبح امروز -یکشنبه 21 بهمن ماه- ساختمان مرکزی پارک علم و فناوری قزوین به نام علی اکبر صالحی دانشمند و پژوهشگر قزوینی و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران نامگذاری شده است.

در مراسم افتتاح این ساختمان بهروز کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران، مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین در این مراسم گفت: این پارک در سال 90 فعالیت خود را در استان آغاز کرد و هم اکنون 30 هکتار وسعت، چهار هزار و 600 متر مربع زیربنا و 80 واحد فناور مستقر دارد.

یوسف گرجی مهلبانی افزود: به دنبال راه اندازی یک محیط کسب و کار ویژه در استان هستیم تا تعامل و ارتباط بیشتری با شرکت های دانش بنیان و فناور برقرار کنیم.

وی با اشاره به دستاوردهای این پارک افزود: استقرار 19 موسسه فعال در سطح بین‌الملل، تولید موتورهای جایگزین دیزل ژنراتور آمریکا و فعالیت 106 واحد در حوزه آی تی از دستاوردهای بزرگ این پارک علم و فناوری در چهل سالگی انقلاب اسلامی هستند که امیدواریم در ادامه نیز شاهد رشد و شکوفایی بیشتر این پارک باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز