خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس‌راه مازندران خبرداد:

ترافیک نیمه سنگین و سنگین در جاده‌های هراز و چالوس

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۷۳۰

رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک نیمه سنگین و سنگین در جاده‌های هراز و چالوس خبر داد.

به گزارش ایلنا، رئیس پلیس راه مازندران گفت: ترافیک در جاده هراز از تهران به آمل پرحجم و روان، اما در محدوده پلور سنگین و در محدوده‌های وانا و گزنگ نیمه سنگین است.

سرهنگ قدمی افزود: ترافیک در جاده کندوان محدوده هزارچم ، مکارود و مرزن آباد از سمت جنوب به شمال نیمه سنگین و وضع جوی در این محور‌ها صاف و سطح جاده خشک است.

وی با بیان اینکه آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی به مدیریت زمان سفر اشاره کرد و افزود: رانندگان حتما قبل از تردد وضع مسیر را استعلام کنند تا در ترافیک‌های سنگین گرفتار نشوند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی از امشب به استان و لغزنده شدن جاده‌ها، از رانندگان خواست حتما تجهیزات ایمنی، زنجیر چرخ ، مقداری غذا و لباس گرم به همراه داشته باشند و باک بنزین خود را قبل از حرکت، پر کنند.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز