خبرگزاری کار ایران

نامه اعتراضی یک بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی یزد

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۶۸۹

سرپرست بیمارستان ضیائی اردکان در نامه‌ای به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد اعلام کرد به‌دلیل عدم پرداخت کارانه پرسنل و پزشکان این واحد درمانی از پذیرش برخی بیماران معذور است.

به گزارش ایلنا، محمد سلطان محمدی، سرپرست بیمارستان ضیایی شهرستان اردکان در نامه‌ای به معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، نوشته است: علی‌رغم گشت ۱۵ روز از قول پرداخت کارانه اردیبهشت ۹۷ پرسنل و اسفند ۹۶ پزشکان، هنوز متاسفانه پرداختی به بیمارستان‌های شهرستان‌ها، صورت نگرفته و این در حالی است که بیمارستان‌های  مرکز استان کارانه دریافت کرده‌اند.

در ادامه این نامه آمده است: این موضوع باعث نارضایتی شدید پرسنل بیمارستان شده است. متأسفته مسئولان مالی ستاد، جواب تلفن و پیام اینجانب و مدیر بیمارستان را هم نمی‌دهند. با این شرایط اداره بیمارستان به شدت دچار اشکال خواهد شد و این مرکز قادر به سرویس‌دهی بیماران نخواهد بود واز تاریخ 17 بهمن سال 97 از پذیرش بیماران الکتیو (بیمار غیراورژانسی که با دستور پزشک بستری می‌شود)  معذور است.

گفتنی است، این نامه بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است.

تلاش ایلنا برای تماس با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بی نتیجه ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز