خبرگزاری کار ایران

علیرضا وارثی:

راه‌اندازی سامانه تصمیم از نان شب برای مردم واجب‌تر است

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۱۹۱

مدیرکل بهزیستی استان قزوین راه‌اندازی سامانه تصمیم را از نان شب برای مردم واجب‌‌تر دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا وارثی در دیدار با خانواده یک مددجوی دو معلولی شهرستان آبیک به همراه شهرام احمدپور فرماندار آبیک و دیگر مسؤولان اظهار کرد: شتاب آسیب‌های اجتماعی در شهر آبیک به دلیل نزدیکی به پایتخت و البرز و سرریز آسیب‌های اجتماعی  بالاتر از شهرهای دیگر استان قزوین است.

وی افزود: اگر در کنترل، مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی حرکت نکنیم آسیب‌های اجتماعی سبقت می‌گیرند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین سامانه تصمیم را از نان شب برای مردم واجب‌تر دانست و ادامه داد: در صورت مساعدت فرمانداری و شهرداری آبیک مبنی بر اختصاص 250 میلیون ریال، سامانه تصمیم در شهرستان آبیک راه‌اندازی می‌شود که در جلوگیری از پاشیدگی خانواده‌ها نقش بسزایی می‌تواند ایفا کند.

وارثی اضافه کرد: شهرداری آبیک مقرر شده 150 میلیون ریال به کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان آبیک مساعدت کند که امیدواریم هر چه زودت راین مهم تحقق یابد.

وی خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از دغدغه خانواده‌های معلولان تامین مسکن است که یکی از مولفه‌های خدمات‌رسانی مطلوب بهزیستی محسوب می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: دو سال اخیر 16 هزار نفر به جامعه مستمری‌بگیر اداره کل بهزیستی استان قزوین افزوده شده و از 160 هزار تومان تا 450 هزار تومان مستمری دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز