خبرگزاری کار ایران

فاضلیان مطرح کرد:

قضاوت در البرز بر اساس قانون صادر می شود حتی اگر اشتباه باشد

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۹۹۴

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: استقلال در بخش قضایی استان همواره مورد تاکید قرار گرفته است و تلاش کرده‌ایم شرایطی را فراهم کنیم که قضات در دادسرا و دادگاه‌ها مقامی بالاتر از خداوند و قانون نداشته و این آزادی عمل را دارا باشند.

به گزارش ایلنا، احمد فاضلیان در آیین تجلیل از کارکنان اداری و قضایی که در سال 97 به جایگاه بازنشستگی نائل آمده‌اند بر اهمیت تکریم بازنشستگان تاکید کرد و گفت: بازنشستگی به معنای پایان ماموریت در انجام وظایف محوله در دستگاهی است که فرد در آن اشتغال داشته و آغاز ماموریت‌های دیگر در زندگی است و نباید از آغاز دوران بازنشستگی این برداشت را داشت که دوران گوشه‌نشینی و کاهش کارایی شروع شده است.

وی با تاکید بر تکریم و بزرگداشت پایان موفقیت آمیز ماموریت کارکنان بازنشسته دستگاه قضایی استان البرز در این مجموعه توضیح داد: بیشتر صاحبنظران حوزه مدیریت منابع انسانی بر این موضوع متفق‌القول هستند که برای تعالی یک سازمان باید به سه عنصر نیازسنجی، مسئولیت‌شناسی و آسیب‌شناسی توجه شود و در تمام عناصر ذکر شده نقش منابع انسانی به عنوان پایه و اساس کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس کل دادگستری استان البرز متذکر شد: اهمیت نیروهای انسانی اعم از کادر قضایی و اداری شاغل در دادگستری به دلیل نوع فعالیت و تصمیماتی که اتخاذ می‌کنند با هیچ دستگاهی قابل قیاس نیست؛ یکی از ویژگی‌های مهم استان البرز این است که با وجود کمبودهای مختلف زیرساختی از نیروهایی توانمند، فاضل و با دانش در بخش قضایی و اداری بهره می‌برد که غنیمت و فرصتی بزرگ برای استان است.

وی به نقش و جایگاه رفیع قضاوت در اسلام اشاره کرد و افزود: قضاتی که در سیستم قضایی کشور توفیق قضاوت دارند برگزیدگان الهی هستند و به دلیل قرار گرفتن در این جایگاه تا زمانی که در مسیر حق و عدالت گام بردارند از نصرت الهی برخوردار خواهند شد بنابراین بایسته است در تصمیمات و رفتار خود به تکلیفی که بر عهده آن‌ها گذشته شده توجه ویژه‌ای داشته باشند. 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز