خبرگزاری کار ایران

نواخته شدن زنگ انقلاب روستایی مازندران در روستای قره تپه بهشهر

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۹۳۳

به همت کارگروه روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، زنگ انقلاب روستایی در روستای قره تپه بهشهر نواخته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زنگ انقلاب روستایی مازندران، امروز شنبه، ساعت 9 و 33 دقیقه همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به ایران با حضور امام جمعه بهشهر و ائمه جماعات تشیع و تسنن، فرماندار شهرستان بهشهر، رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران و جمعی از مسئولان استانی و محلی و قشرهای مختلف مردم در روستای قره تپه بهشهر بعنوان روستای نماد وحدت شیعه و سنی مازندران نواخته شد.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران در این مراسم با گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی با خون شهدای ارزشمند این خاک و میهن به این جایگاه رفیع رسیده است و دسیسه های دشمنان بر ملت ما کارساز نیست.

حجت الاسلام محمد فلاح افزود: وجه تمایز انقلاب ما با انقلاب های دیگر جهان در اسلامیت آن است که مردم جمهوری را همراه با اسلامی بودن آن پذیرفتند.

وی با اعلام اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران در اوج بالندگی در جهان است؛ یادآور شد: باید توانمندی های مختلف ایران به جهانیان نشان داده شود و همه ما باید در تبیین دستارودهای انقلاب تلاش کنیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته، وحدت بین مذاهب را ایجاد و ماهیت اسلامی خود را حفظ کرده است و باید در ادامه راه این انقلاب هم با حفظ وحدت بر مکر و نیرنگ های دشمنان نائل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز