خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب به ایران در استان زنجان؛

زنگ انقلاب در مدارس زنجان به صدا درآمد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۸۷۰

همزمان با سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب به ایران اسلامی، در(۱۲ بهمن) سال ۵۷، زنگ انقلاب در آموزشگاه شاهد مهدیه زنجان، با حضور مسئولان استان زنجان به صدا درآمد.

همزمان با سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب به ایران اسلامی، در(۱۲ بهمن) سال ۵۷، زنگ انقلاب در آموزشگاه شاهد مهدیه زنجان، با حضور مسئولان استان زنجان به صدا در آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی تمجیدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، امروز یکشنبه(۱۲بهمن) در مراسم نمادین زنگ انقلاب در آموزشگاه شاهد مهدیه زنجان، با اشاره به ۱۲ بهمن سالروز ورود امام راحل به کشور ایران پس از ۱۵ سال تبعید، اظهارداشت: باید تلاش کرد تا رهروان خوبی برای امام و شهدا بود.

تمجیدی با اشاره به اینکه امام راحل در حالی وارد فرودگار شدند که قلبی مملو از امید به خداوند در آنجاری بود، ادامه داد: این آرمش ناشی از ایمان و باور الهی بنیانگذار کبیر انقلاب بود.

وی در ادامه با یادآوری اینکه امام راحل بدون ترس از استکبار پا به وطن گذاشتند، خاطرنشان کرد: آن حضرت در طی ۱۰ روز طومار رژیم پهلوی را درهم پیچید.

این مقام مسئول دراستان زنجان، با اشاره به اینکه ایران تا قبل از پیروزی انقلاب یک کشور وابسته به قدرت‌های غرب و شرق بود، ادامه داد: ایران اکنون در سایه جوانان توانمندش تبدیل به کشوری مستقل شده است.

تمجیدی تداوم شعارهای انقلاب را از رسالت‌های اصلی دانش آموزان عنوان کرد و گفت: در عرصه علمی نیز توانسته‌ایم به استقلال دست یابیم.

مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان،، به جایگاه دانش آموزان دختر و موفقیت‌های روزافزون در عرصه کنکور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر شاهد هستیم که درصد بالایی از رتبه‌های کنکنو از آن دختران شده است و همین مسال می‌تواند توانایی این قشر جامعه را نشان دهد.

در پایان این مراسم زنگ انقلاب به دست آیت اله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به صدا درآمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز