خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بوشهر خبرداد:

دستگیری عاملان تیراندازی در دشتی

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۸۴۶

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دو متهمی که به قصد اخاذی شهروندی در دشتی درگیر شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار خلیل واعظی گفت: در پی انتشار مطالبی توهین آمیز علیه فردی به هویت «م» در فضای مجازی پرونده‌ای در پلیس فتا تشکیل شد، اما هنگام بررسی‌های مقدماتی و کارشناسی پلیس، عاملان احتمالی این عمل مجرمانه از طریق واسطه‌ای با شاکی تماس می‌گیرند و می‌گویند با دریافت ۵۰ میلیون تومان از انتشار مطالب توهین آمیز علیه شاکی دست برمی‌دارند.

وی ادامه داد: شاکی بدون اطلاع پلیس به همراه دو نفر از دوستانش در محلی خارج از شهر با متهمان قرار می‌گذارد و در محل قرار، دو طرف با هم درگیر می‌شوند که یکی از متهمان با استفاده از اسلحه کمری یکی از همراهان شاکی را مضروب می‌کند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: به محض تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ واحد‌های مختلف پلیس شهرستان دشتی در محل حادثه حاضر می‌شوند و یکی از متهمان را دستگیر و به مقر پلیس منتقل می‌کنند.

سردار واعظی گفت: عامل اصلی تیراندازی نیز به هویت «گ» که از محل فرار کرده بود به دنبال اقدامات پلیس و همکاری خانواده، خود را به پلیس معرفی کرد و اسلحه به کار رفته در تیراندازی نیز از وی کشف شد.

وی یادآور شد: از آنجا که احتمال دارد دو متهم دستگیر شده در این زمینه، اعمال مجرمانه و جرایم خشنی دیگری نیز در شهرستان مرتکب شده باشند، پرونده آنان در دو واحد تخصصی پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز