خبرگزاری کار ایران

معرفی جواد افشین‌نژاد به‌عنوان مدیر هماهنگی، اجرایی و فنی ایرانشهر

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۴۹۷

طی حکمی مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و رییس تماشاخانه ایرانشهر، جواد افشین‌نژاد را به سمت مدیر هماهنگی، اجرایی و فنی تماشاخانه ایرانشهر منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، مجید رجبی معمار (مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و رییس تماشاخانه ایرانشهر) طی حکمی جواد افشین‌نژاد را به‌عنوان مدیر هماهنگی، اجرایی و فنی این مجموعه تئاتری منصوب کرد.

در متن حکم افشین‌نژاد آمده است:

«نظر به سوابق ارزشمند و ممتد جناب‌عالی در زمینه هماهنگی، برنامه‌ریزی و مدیریت اجرایی در حوزه هنرهای نمایشی به‌ موجب این حکم به‌ عنوان مدیر امور هماهنگی، اجرایی و فنی تماشاخانه ایرانشهر منصوب می‌شوید.

لازم است در کلیه امور ضمن هماهنگی مقتضی با جناب حسین مسافر آستانه تلاش بایسته‌ای در جهت افزایش رضایت‌مندی گروه‌های نمایشی و بازدیدکنندگان تماشاخانه با ایجاد محیطی منظم، پویا، امیدبخش شاهد اقدامات درخور نام و سابقه تماشاخانه ایرانشهر باشیم.»

رجبی معمار در مراسم معارفه جواد افشین‌نژاد که شامگاه دوشنبه ۸ بهمن‌ماه در تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات میثم احمدی که از اسفند ۹۵ عهده‌دار این مسئولیت بود، عنوان کرد حسین مسافر آستانه به‌ عنوان دبیر شورای سیاست‌گذاری و نماینده تام‌الاختیار رییس تماشاخانه به فعالیت خود در این مجموعه تئاتری با قوت ادامه خواهد داد.

از سوابق افشین‌نژاد می‌توان به حضور سه دهه در معاونت اجرایی و انتشارات مرکز هنرهای نمایشی، ریاست تالارهای وحدت، سنگلج، محراب و فرهنگسرای نیاوران اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز