خبرگزاری کار ایران

تربتی‌نژاد به ایلنا خبر داد:

جزئیات مصوبات لایحه تعیین تکلیف اموال بهکده رضوی در کمیسیون کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۶۹۱

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مهمترین مصوبات امروز کمیسیون کشاورزی درباره لایحه تعیین تکلیف اموال بهکده رضوی را شرح داد.

نورمحمد تربتی‌نژاد، سخنگوی کمیسیون کشاورزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون کشاورزی گفت: در جلسه امروز کمیسیون کشاورزی، «لایحه تعیین تکلیف اموال بهکده رضوی» که در جلسات قبل جهت بررسی کارشناسی به کارگروه «منابع طبیعی و محیط زیست» کمیسیون کشاورزی ارجاع شده بود، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی با اشاره به مهمترین محورهای مصوب این لایحه در کمیسیون کشاورزی گفت: کلیه اموال منقول و غیر منقول بهکده رضوی بجز اموال بهداشتی و درمانی به مالکیت دولت به نمایندگی وزارت جهاد کشاورزی در می‌آید و اموال بهداشتی و درمانی به وزارت بهداشت و درمان واگذار می‌شود. علاوه بر آن وزارت جهاد کشاورزی موظف می‌شود زمین‌های مزروعی بهکده را در قالب شرکت سهامی زراعی (با اختصاص ۵۱ درصد به ساکنین) اداره کند.

این عضو فراکسیون امید ادامه داد: همچنین قرار شد عرصه و اعیان منازل مسکونی بهکده تا سقف ۴۰۰ متر مربع بطور رایگان و اضافه بر آن در قالب اجاره به شرط  تملیک به قیمت منطقه‌ای در اختیار کسانی که از سال ۱۳۴۲ تاکنون در آنجا سکونت داشتند، قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز