خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون کشاورزی؛

تبصره‌های مرتبط با بخش آب در لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۴۲۴

بررسی تبصره‌های مرتبط با بخش آب در لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور با حضور مسئولان وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه و کارشناسان دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، امروز شنبه تبصره‌های مرتبط با بخش سازمان حفاظت محیط‌زیست و سازمان هواشناسی در لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور با حضور مسئولان سازمان‌های حفاظت محیط‌زیست، هواشناسی، برنامه و بودجه، کارشناسان دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌ها در کمیسیون کشاورزی بررسی خواهد شد.

تبصره‌های مرتبط با بخش کشاورزی در لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، سازمان برنامه و بودجه و کارشناسان دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌ها امروز در این کمیسیون بررسی می‌شود.

بررسی پیشنهادهای نمایندگان درخصوص لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور نیز در دستورکار روز یکشنبه کمیسیون کشاورزی قرار دارد.

بحث و بررسی درخصوص نحوه هویت‌گذاری اسب‌های ورزشی با حضور مسئولان ذیربط (معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی – مدیرکل اصلاح و نژاد دام - مدیرکل بازرسی کشاورزی – مدیرکل بازرسی ورزش و جوانان – رئیس فدراسیون سوارکاری) روز دوشنبه انجام خواهد شد.

روز دوشنبه همچنین جلسه هم‌اندیشی در بررسی محورهای تحقیق و تفحص و جلسه بررسی تبصره‌های مرتبط با بخش آب در لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور با حضور مسئولان وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه و کارشناسان دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌ها برگزار خواهد شد.

ادامه بررسی پیشنهادهای نمایندگان درمورد لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور و جمع‌بندی گزارش کمیسیون کشاورزی در این موضوع نیز در دستور کار روز سه‌شنبه کمیسیون کشاورزی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز