خبرگزاری کار ایران

آخر هفته با گزارش‌های زنده رادیویی؛

پخش دیدار تیم‌های فوتبال ایران و چین از رادیو ورزش/ کشتی فرنگی جام تختی روی آنتن رادیو

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۱۶۶

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا، کشتی فرنگی جام تختی و مسابقه فوتبال بین تیم های رئال مادرید - خیرونا، تاتنهام – چلسی و آرسنال – منچستریونایتد به صورت زنده و مستقیم از رادیو ورزش پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش، اطلاعات کامل پخش زنده و مستقیم مسابقات ورزشی از شبکه رادیویی ورزش در تاریخ چهارم و پنجم  بهمن به شرح زیر است:

پنجشنبه 4 بهمن از ساعت 16:30 با گزارشگری مهرزاد عطاران و تهیه کنندگی محسن افضلی، مسابقه فوتبال بین تیم‌های ویتنام - ژاپن پخش می شود.

از ساعت 19:30 همین روز با گزارشگری علی اکبر ارمنده، اجرای خسرو والی زاده و تهیه کننده گی احمدرضا طاهری، مسابقه فوتبال بین تیم‌های ایران و چین پخش می شود.

همچنین از ساعت 23:15 با گزارشگری هوتن خداپرست و تهیه کنندگی حسین سلطانی، مسابقه فوتبال بین تیمهای رئال مادرید – خیرونا و  تاتنهام – چلسی پخش می شود.

جمعه 5 بهمن از ساعت 14:00 با گزارشگری سعیدرضا میرزاشفیع ، اجرای غلامعلی پیرایرانی و تهیه کنندگی فرما غریب نژاد، رقابت‌های رده بندی و فینال مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اندیمشک پخش می شود.

از ساعت 16:30 همین روز با گزارشگری علی اکبر ارمنده، اجرای مهدی نیلاش و تهیه کنندگی سیدمسعود نجات، مسابقه فوتبال بین تیم‌های کره جنوبی و قطر پخش می شود.

همچنین از ساعت 19:30 با گزارشگری خسرو والی زاده و تهیه کننده گی صدف سبحانی، مسابقه فوتبال بین تیم‌های امارات و استرالیا پخش می شود و سرانجام از ساعت 23:30 با گزارشگری مهرزاد عطاران، مسابقه فوتبال بین تیم‌های آرسنال و منچستریونایتد از طریق موج اف ام ردیف 92 مگاهرتز تقدیم علاقه مندان فوتبال می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز