خبرگزاری کار ایران

طی یک ماه گذشته؛

۵۰ مورد عملیات امداد و نجات هلال احمر البرز

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۶۵۲

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز، گفت: نجات گران طی ۵۰ عملیات امداد و نجات و امدادرسانی به ۴۱۹ نفر در خلال اجرای طرح ملی امداد و نجات زمستانی در محورهای مو‌اصلاتی و ارتفاعات این استان، در خدمت هموطنان خود بودند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین وطنی در جمع خبرنگاران، گفت: در مرکز کنترل عملیات امداد و نجات هلال احمر استان البرز از تاریخ ۱ الی ۳۰ دی ماه نجاتگران البرزی در ۵۰ مورد عملیات ، امدادرسانی کرده اند.

وی افزود: از این تعداد ۲۸ مورد حوادث جاده ای، ۸مورد خدمات حضوری، دو مورد شهری، ۷ مورد برف و کولاک، ۱ مورد سیل و آب گرفتگی، ۱ مورد هوایی و۳  مورد نیز کوهستان بوده است.      

محمد حسین وطنی اظهار داشت: در عملیات های اخیر به ۴۱۹ نفر آسیب دیده از حوادث، خدمات امدادی ارائه شد که از این میان سهم حوادث جاده ای با 7۸ نفر، خدمات حضوری ۸ نفر، حوادث شهری ۲ نفر، حوادث برف و کولاک ۲۹۰ نفر، حوادث هوایی ۱۶ نفر  و حوادث کوهستان نیز با پنج نفر مصدوم همراه بود.

وی افزود: عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به ۱۲ نفر از مصدومان این حوادث، خدمات درمان سرپایی ارائه شد و همچنین ۱۳ نفر از مصدومان نیز جهت تکمیل چرخه بهبودی، به نزدیک ترین مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز در پایان نیز گفت: در جریان عملیات های امداد و نجات دی ماه،  ۶۴ تیم عملیاتی با استعداد۲۰۵ نفر نیروی کادر و داوطلب و با پشتیبانی ۵۰ دستگاه آمبولانس، به ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان و مسافران سطح استان پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز