خبرگزاری کار ایران

ناصر چرخساز:

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان هلال احمر به بیش از 500 نفر در اشتهارد

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۲۷۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: مانور درمان اضطراری هلال احمر استان به مدت دو روز در دهستان ایپک از توابع شهرستان اشتهارد برگزار و 537 نفر از خدمات این جمعیت بهرمند شدند.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز با بیان اینکه پیش از برگزاری این مانور، نیازسنجی و شناسایی روستاهای کم برخوردار و آسیب پذیر منطقه انجام شد، اظهار کرد: در این مانور با راه اندازی سامانه درمان اضطراری، بیش از 500 نفر ویزیت و درمان سرپایی شدند

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در این مانور افزود: ویزیت، ارائه دارو، مشاوره و خدمات روانشناسی و کلاس آموزشی تغدیه و بهداشت فردی برای زنان و تست فشار و قند خون از خدماتی بود که به صورت رایگان به اهالی دهستان ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز بیان کرد: تیم درمان اضطراری این استان شامل 2 پزشک عمومی و پزشک متخصص زنان، ماما، پرستار، کارشناس تغذیه، کارشناس تجهیزات پزشکی، تکنسین دارویی، مشاور رواشناسی، کارشناس بهداشت محیط، هر کدام یک نفر، 10 امدادگر و نجاتگر و بیش از 20 نفر عوامل اجرایی، بود. 

چرخساز گفت: هدف از اجرای این مانور، انجام آمادگی و کارآمدی بهتر تیم‌های بهداشتی درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان و ایجاد امکان درمان برای ساکنان مناطق محروم و روستایی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز تصریح کرد: در این مانور از یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه کامیونت داروخانه سیار و پنج دستگاه خودروی پشتیبانی استفاده شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز