خبرگزاری کار ایران

رژیم صهیونیستی مدعی حمله به پایگاه‌های منتسب به ایران و حزب‌الله در سوریه شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۰۵۸

رژیم صهیونیستی بار دیگر ادعا کرد که اهداف متعلق به ایران را در سوریه مورد حمله قرار داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از آی ۲۴، ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای مدعی شد که نیروها و مواضع ایران در سوریه را در جریان حمله شب گذشته مورد هدف قرار داده است.

در ادامه این بیانیه ادعا شده است: «ما حمله به اهداف متعلق به ایران در سوریه را آغاز کرده‌ایم. به ارتش سوریه هشدار می‌دهیم از انجام هرگونه اقدام تلافی‌جویانه علیه نیروهای اسراییلی خودداری کند»

سانا تلویزیون رسمی سوریه نیز در این باره  اعلام کرد که رژیم صهیونیستی موشک‌هایی را به سمت دمشق پرتاب کرده اما پدافند هوایی سوریه اغلب آنها را نابود کرده است.

با این حال ارتش اسرائیل تاکید کرده که هدف این حملات یک انبار  سلاح در فرودگاه بین‌المللی دمشق است که مدعی هستند به عنوان یک پایگاه اطلاعاتی و اردوگاه آموزشی متعلق به ایران است.

سازمان دیده‌بان حقوق بشر سوریه (وابسته به معارضان) در پیامی توییتری روز دوشنبه اعلام کرد که موشک‌های صهیونیست‌ها «خسارات شدید جانی» در سوریه داشته است. این سازمان  همچنین  مدعی شد که این موشک‌ها «انبارهای تسلیحاتی و قرارگاه‌های نظامی متعلق به ایران و حزب‌الله لبنان» را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز