خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی:

نباید درباره خروج آمریکا از سوریه مبالغه کرد/ سال‌هاست به تنهایی با ایران مقابله می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۵۹۴

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، گفت تصمیم آمریکایی‌ها برای خروج از سوریه، موضوع مهمی است، اما نباید درباره آن مبالغه کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از جروزالم پست، گادی آیزنکوت، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه گفت تصمیم آمریکایی‌ها برای خروج از سوریه، موضوع مهمی است، اما نباید درباره آن مبالغه کرد.

وی در ادامه مدعی شد: «اسرائیل همچنان به طور مستقل با حضور نظامی ایران در سوریه مبارزه خواهد کرد.ما ده‌ها سال است که به تنهایی به این مقابله پرداخته‌ایم. »

صحبت‌های این مقام صهیونیستی در واکنش به اقدام اخیر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا صورت گرفت که اواخر هفته پیش اعلام کرد که  ۲۰۰۰ سرباز آمریکایی که در حال حاضر در شمال شرق سوریه مستقر هستند، به زودی سوریه را ترک می‌کنند.

آیزنکوت در این خصوص گفت این تصمیم آمریکا بود ما مدت‌ زیادی است که به طور مستقل کار می‌کنیم و تحت تاثیر این تصمیم قرار نخواهیم گرفت.

وی در یاوه‌گویی مدعی شد که اسرائیل کمپینی علیه ایران و حزب‌الله دارد که اغلب از دید عموم پنهان است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم روز یکشنبه به این تصمیم واکنش نشان داد و اعلام کرد ما همچنان به اقدام علیه ایران برای ایجاد پایگاه‌های نظامی در سوریه خواهیم پرداخت و در صورت لزوم  حتی عملیات خود را در آنجا گسترش می‌دهیم. چ

وی در اداد افزود: این اطمینان را خواهم داد که همکاری ما با ایالات متحده ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز