خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای عالی استان ها خبر داد:

طرح ساماندهی دفاتر وکلا و پزشکان در دستورکار کمیسیون های مجلس

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۹۸۴

نایب رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه طرح ساماندهی دفاتر وکلا و پزشکان توسط شورای عالی استان‌ها تهیه شده است گفت: این طرح پس از اعلام وصول در مجلس، هم‌اینک در کمیسیون‌های مربوطه در حال بررسی است.

به گزارش ایلنا، سیدعبدالرزاق موسوی با اشاره به طرح ساماندهی دفاتر وکلا، پزشکان و دیگر حرفه‌هایی که در کاربری‌های مسکونی در سطح شهرها در حال فعالیت هستند، گفت: این طرح توسط شورای عالی استان‌ها تهیه و پس از اعلام وصول در مجلس، هم‌اینک در کمیسیون‌های مربوطه در حال بررسی است.

وی ادامه داد: ساماندهی مکان‌های فعالیت شغل‌های مختلف از گذشته وجود داشته اما واقعیت این است که کار آسانی نیست و در حاشیه آن مباحثی ایجاد می‌شود.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: قانون از ابتدای فعالیت برخی از مشاغل مانند فعالان حقوقی و پزشکی اجازه داده بود که دفتر وکلا، پزشکان و دفاتر اسناد رسمی در کاربری‌های مسکونی مشغول به کار شوند.

به گفته موسوی تاکنون در شورای شهر شیراز بحثی مبنی بر ساماندهی دفاتر وکلا و پزشکان مطرح نشده است، چرا که کار آسانی نیست و ضمن حفظ حقوق مربوطه باید ساماندهی هم در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز