خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی همدان خبرداد:

راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی همدان/ ماهانه 7 تا 10 پرواز برای امداد رسانی

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۴۴۱

پایگاه اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی همدان امروز با حضور سرپرست سازمان اورژانس کشور و جمعی از مسئولان استانی راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا، حبیب الله معصومی در این آیین گفت: دانشگاه علوم پزشکی همدان اقدام به انعقاد قراردادی با هوانیروز کرمانشاه با هدف سرعت بخشیدن در انتقال مصدومان کرد که در نخستین گام مکان استقرار بالگرد اورژانس 115 را از فرودگاه به محل بیمارستان بعثت تغییر داد.

معصومی ارتقای توان و قابلیت بالای عملیات هوایی توسط بالگرد جدید، دسترسی بهتر به مرکز ترومای اصلی استان، ایجاد حفاظت فیزیکی با ضریب امنیت بالا را از قابلیت های اورژانس هوایی دانست.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان اظهار داشت: برای آماده‌سازی و راه اندازی پد فرود بالگرد 2 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

ماهانه حدود هفت تا 10 پرواز توسط اورژانس هوایی همدان برای امدادرسانی به مجروحان صورت می گیرد و تاکنون 250 پرواز انجام شده است.

گفتنی است پیشتر با انعقاد قرارداد بین اورژانس و سازمان امداد و نجات، این پروازها با همکاری هلال احمر صورت می‌گرفت. همچنین بالگرد در فرودگاه همدان مستقر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز