خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق ایران:

کسانی که برای اتاق برنامه دارند، وارد کارزار انتخابات شوند

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۲۳۱

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری فعالان اقتصادی هستیم.

  به گزارش  ایلنا از مشهد، غلامحسین شافعی با بیان این مطلب، اظهار کرد: در انتخابات پیش روی اتاق‌های بازرگانی، می‌توانیم فعالان اقتصادی را برای حضور در انتخابات تشویق کنیم و امیدوار باشیم که میزان مشارکت، حداکثری باشد.

وی افزود: از همه کسانی که می‌توانند به اتاق کمک کنند و برای این تشکل برنامه دارند، دعوت می‌کنیم تا به عنوان داوطلب ثبت نام کنند و وارد فعالیت‌های اتاق شوند.

  رئیس اتاق ایران با بیان اینکه به دنبال برگزاری یک انتخابات حداکثری هستیم، تاکید کرد: سلامت انتخابات مورد توجه جدی هیات نظارت بر انتخابات است و امیدواریم انسان‌های توانمندی جذب اتاق شوند و در این دوره نسبت به گذشته شاهد استقبال بیشتری نیز باشیم.

  شافعی درباره عملکرد هیات نمایندگان کنونی اتاق، خاطرنشان کرد: به نظر من عملکرد هیات نمایندگان فعلی مثبت بوده و حرکت رو به رشدی را شاهد بوده‌ایم. این حرکت رو به رشد می‌تواند آینده مطمئن‌تری را رقم بزند اما هیچ گاه نباید گفت که همه چیز ایده آل بوده است.

  وی در خصوص نقش آفرینی بانوان فعال اقتصادی و کارآفرین در انتخابات پیش رو، گفت: زنان بخش انکارناپذیری از جامعه ما هستند و حتما از حضور همه بانوان فعال اقتصادی در انتخابات استقبال می‌کنیم. زنان خود باید وارد جریان انتخابات شوند و ما هم مایل هستیم که سهم خانم‌ها در اداره اتاق حفظ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز