خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال آثار به سومین دوره جایزه ادبی «ریحانه» تا ۵ بهمن تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۰۹۵

سومین دوره جایزه ادبی «ریحانه» ویژه شعر و داستان در تهران، شیراز و شهرستان مُهر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز اسلامی فاطمیه (س)  دبیرخانه ی  جایزه ادبی ریحانه  با بیان این خبر اعلام کرد: از تاریخ ۱ تا ۷ اسفندماه ۱۳۹۷ سومین دوره از جایزه ادبی «ریحانه» توسط  مرکز اسلامی فاطمیه (س) برگزار خواهد شد که در آن همه علاقه‌مندان، شاعران و داستان‌نویسان می‌توانند آثار ادبی خود را بر اساس محورهای مشخص‌شده، به دبیرخانه جایزه ارسال کنند.   

جایزه ادبی «ریحانه» دربرگیرنده  سه محور اصلی: ۱. حضرت فاطمه زهرا(س)؛ زندگی فردی و خانوادگی؛  ۲. حضــرت فـاطمه زهـرا(س)؛ جـامعه اسـلامـی؛ ۳. حضــرت فـاطمه زهــرا(س)؛  معــارف دینـی است و بنا بر اعلام، به نیت ۱۴ معصوم، ۱۴ جایزه به برگزیدگان شعر و داستان اهدا خواهد شد. بر این اساس و بر پایه داوری آثار رسیده، به سه اثر برتر در هر یک از بخش‌های شعر و داستان جوایزی اهدا خواهد شد و از ۴ اثر در هر بخش تقدیر خواهد شد.  

آخرین مهلت ارسال آثار ۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ تمدید گردید. علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی:  reyhanehadabi97@gmail.com ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های: ۰۹۰۲۷۱۱۶۹۹۰ / ۳۸۲۱۳۳۷۲- ۰۷۱ تماس بگیرند.

جایزه ادبی «ریحانه» توسط مرکز اسلامی فاطمیه (س) و با همکاری معاونت خانواده و امور بانوان ریاست‌جمهوری، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری فارس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فارس، شهرداری شیراز، سازمان اسناد و کتابخانه ملی مرکز فارس، آستان مقدس احمدی و محمدی، انجمن فرهنگ و ادب شیراز و برخی نهادها و سازمان‌های دیگر برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز