خبرگزاری کار ایران

آذری‌جهرمی در تشریح تصمیمات وزارت ارتباطات برای حذف پیامک‌های تبلیغاتی:

گران کردن تعرفه پیامک و قیمت سیم‌کارت از دستورکار خارج شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۲۱۱

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: با توجه به عدم اقبال عمومی مردم، گران کردن تعرفه پیامک و قیمت سیم‌کارت از دستورکار خارج شد. تلاش خواهیم کرد با اجرایی نمودن این تصمیم‌ها، بر معضل پیامک‌های مزاحم فائق آییم.

 

به گزارش ایلنا، ‌محمدجواد آذری جهرمی در رشته‌توییتی نوشت: علت رواج پیامک‌های مزاحم، عدم وجود راهکار موثر، ارزان و در دسترس برای تبلیغ مشاغل است. در مصوبه ۲۷۰ کمیسیون تنظیم مقررات، راهکاری برای تبلیغ قانونمند با رضایت مشتری و پرداخت هزینه به دریافت‌کننده دیده شده است. ‌این مصوبه بایستی توسط اپراتورها عملیاتی شود. همچنین در هفته آتی در جلسه‌ای با فعالین «بازاریابی دیجیتال» راهکارهای ایجاد کانالی موثر، ارزان و در دسترس برای مشاغل به‌جای پیامک بررسی و اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: ظرف پنج روز آینده سیستم کشف تخلفات سازمان تنظیم مقررات با تنظیمات سخت‌گیرانه‌تری فعالیت خواهد کرد. برخورد با دفاتر خدماتی فروش سیم‌کارت‌های غیرقانونی و لغو مجوز آنها در دستور کار قرار گرفت.

‌وزیر ارتباطات افزود: فعلا سقف مشخصی برای ارسال روزانه مشخص شد. دو پیشنهاد وجود دارد، اول اینکه بالاتر از سقف، ارسال نشود و یا اینکه با تعرفه بیشتری محاسبه شود، اتخاذ تصمیم در این خصوص قانونا با کمیسیون تنظیم مقررات است و تا یکشنبه هفته بعد نهایی خواهد شد.

آذری جهرمی اضافه کرد: با توجه به عدم اقبال عمومی مردم، گران کردن تعرفه پیامک و قیمت سیم‌کارت از دستورکار خارج شد. تلاش خواهیم کرد با اجرایی نمودن این تصمیم‌ها، بر معضل پیامک‌های مزاحم فائق آییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز