خبرگزاری کار ایران

فرشچی مطرح کرد؛

ضرورت اولویت‌بندی اقدامات برنامه ششم توسعه برای نمک‌زدایی از آب دریا

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۱۸۹

معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست اولویت‌‌‌بندی اقدامات و تعهدات برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور با توجه به محدودیت‌های اعتباری و زمانی را از موارد مهم برای رسیدن به نتیجه در نمک‌‌زدایی از آب دریا عنوان کرد.

 

به گزارش ایلنا، پروین فرشچی در سمپوزیوم جایگاه و نقش دانشگاه‌ها و مراکز علمی در تحقق برنامه ششم توسعه کشور که با حضور احمدعلی کیخا و حمید چیت‌‌‌چیان و جمعی از استادان دانشگاه در دانشکده علوم و تحقیقات برگزار شد، گفت: اولویت‌‌بندی اقدامات و تعهدات برنامه پنج‌ساله ششم توسعه کشور با توجه به محدودیت‌های اعتباری و زمانی، تدوین برنامه عملیاتی مطابق با قوانین و برنامه پنج‌ساله ششم توسعه کشور و تعیین جایگاه حقوقی دانشگاه‌‌ها و مراکز علمی کشور در خصوص نمک‌‌زدایی از آب دریا را ضروری دانست.

وی بر ضرورت بسترسازی به منظور ایجاد کنسرسیوم نمک‌زدایی، پهنه‌بندی فضایی به منظور جانمایی صحیح آب شیرین‌کن‌ها و ارایه جامع عملکرد کارگروه‌های پنجگانه سمپوزیوم در نشست آتی تاکید کرد.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست تصمیم‌گیری برای این مقوله را با توجه به ابعاد گوناگون فنی، تخصصی، اقتصادی و اجتماعی نیازمند جلسه دیگری دانست و اظهار داشت: می‌توان این جلسه را با حضور وزارت نیرو با میزبانی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز