خبرگزاری کار ایران

در کهکیلویه و بویراحمد رخ داد؛

آتش‌سوزی در رستوران شرکت نفت و گاز گچساران/ دونفر مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۰۸۳

رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: این آتش سوزی بر اثر زیاد کردن شعله گاز اتفاق افتاده و هیچ‌گونه انفجاری در این محوطه رخ نداده است.

به گزارش ایلنا، شهباز صفری افزود: در پی خبر اعلام آتش‌سوزی روز گذشته در رستوران غذاخوری مجتمع دشت بلوط شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گروه‌های اطفاء و امدادی به محل اعزام شدند.
 
وی اظهار کرد: در بررسی‌های اولیه حاکی از آتش‌سوزی در آشپزخانه و در هنگام زیاد کردن شعله‌ گاز بوده است که متأسفانه باعث سوختگی سطحی 2 نفر از کارکنان نیروهای پیمانکاری شرکت جاویدگران مهر جنوب شده است.
 
رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: کارشناسان این شرکت در حال بررسی علل ریشه‌ای حادثه هستند.
 
صفری با اشاره به خبری که در سایت‌های محلی در این باره منتشر شده بود، تصریح کرد: این آتش‌سوزی بر اثر زیاد کردن شعله گاز اتفاق افتاده و هیچ‌گونه انفجاری در این محوطه رخ نداده است.
 
وی با اشاره به وضعیت مصدومان حادثه دیده ادامه داد: حال عمومی مصدومین رضایت‌بخش است و یک نفر از مصدومین به شیراز اعزام شده است.
 
بر اساس این گزارش، روز گذشته رستوران غذاخوری دشت بلوط شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران طعمه حریق شد که در این حادثه 3 نفر از نیروهای پیمانکاری شرکت جاوید گران مهر جنوب دچار سوختگی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز