خبرگزاری کار ایران

نخعی خبرداد:

هشدار هواشناسی خراسان جنوبی/ آبگرفتگی معابر و وقوع روان‌آب

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۰۷۹

سرپرست گروه پیش‌بینی و صدور پیش‌آگاهی‌های جوی استان خراسان جنوبی گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به استان از عصر فردا درباره آبگرفتگی معابر و وقوع روان‌آب هشدار داد.

به گزارش ایلنا، جواد نخعی گفت: براساس اخطاریه جوی صادر شده، از فردا با نفوذ سامانه بارشی دیگری به استان ضمن وزش تند باد و گردو خاک (برخی نقاط کاهش دید افقی) افزایش ابر در منطقه، برای فردا عصر تا بعدازظهر پنج‌شنبه این هفته بارش باران با احتمال بارش برف در ارتفاعات و گاهی رعد وبرق پیش‌بینی می‌شود.

نخعی افزود:  شدت بارش‌ها در مناطق شمالی استان همچون شهرهای فردوس، سرایان، قاین، بشرویه ، طبس و زیرکوه سبب وقوع روان‌آب، آبگرفتگی معابر عمومی و تشکیل مه در مناطق کوهپایه‌ای خواهد شد.

وی در خصوص تغییرات دمایی گفت: از روز پنج‌شنبه تا اوایل هفته آینده روند تغییرات دما به طور محسوس کاهش می‌یابد و سرما و یخبندان شبانه در صبح شنبه هفته آینده به اوج خود خواهد رسید.

سرپرست گروه پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی استان به شهروندان توصیه کرد: برای جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی اقدامات لازم صورت گیرد.

در شبانه روز گذشته خوسف با حداکثر دمای 18 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سربیشه با حداقل دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهر استان گزارش شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز