خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزى مجلس:

عمده مشکلات واحدهای تولیدی استانی است

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۰۵۹

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه 30 درصد واحدهاى شهرک صنعتى شیراز فعال هستند، افزود: طبق اطلاعات ما حداکثر حدود 30 درصد از واحدهاى تولیدى و کارخانه هاى شهرک صنعتى با ظرفیت زیر 50 درصد مشغول به فعالیت هستند.

نماینده مردم شیراز با بیان اینکه مشکلات موجود سرمایه گذاران و تولید کنندگان استان را بى انگیزه کرده است،گفت : بعضى اوقات واحدهاى تولیدى که در شهرک صنعتى شیراز و استان فعالیت مى کنند با مشکلاتى مانند تعدیل نیرو، کاهش تولید، ایجاد موانع تولیدو... مواجه مى شوند که این مهم سبب شده تولید محصولات دچار آسیب شود.

على اکبرى در گفت و گو با ایلنا افزود: دربازدیدى که جمعه گذشته از شهرک بزرگ صنعتى شیراز داشتم به بررسى و مشکلات چند واحد به صورت مستقیم پرداختم .آنچه دریافتم اینکه هیچکدام از واحدهاى تولیدى و کارخانه‌ها در روز جمعه فعالیت نمى کردند که این امر بیانگر این موضوع است که بخشى از تولید در استان و شیراز به شدت با مشکل مواجه است.

اکبرى با اشاره به اینکه بخش دیگرى از مشکلات واحدهاى تولیدى شهرک صنعتى شیراز زمان بر است، ادامه داد: مسائل قانونى و شرایط فعلى حاکم بر جامعه مانند تحریم‌ها، تهدیدها، صادرات و واردات، از دیگر مشکلاتى است که واحدهاى تولیدى با آن دست و پنجه نرم مى کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز