خبرگزاری کار ایران

شاهمرادی تاکید کرد:

شهرک صنعتی اشتهارد را دریابیم/ اداره شهرک نیازمند نگاه ویژه ملی است

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۹۰۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز ضمن اشاره به اینکه اداره شهرک صنعتی اشتهارد با توجه به درآمد پایین این شهرک غیر ممکن است، تصریح کرد: تامین، بهسازی و نگهداری زیرساخت های شهرک صنعتی اشتهارد هزینه بر بوده و نیازمند حمایت ویژه در سطح ملی و استانی است.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به حجم تردد و ظرفیت شهرک صنعتی اشتهارد، مسیر و جاده ارتباطی این شهرستان نیازمند توسعه و بهسازی راه‌های ارتباطی است.

وی با اشاره به نیاز تحول در زمینه تردد کارگران اضافه کرد: باید سازمان های اتوبوسرانی وارد عمل شده و امکان حضور سرویس های رفت و برگشت عمومی را به شهرک صنعتی اشتهارد فراهم سازند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با توجه به حجم بالای تولید در این شهرک، وجود گمرک را در آن یک ضرورت دانست و تصریح کرد: تخصیص گمرک برای شهرک صنعتی اشتهارد یک نیاز جدی به شمار می رود که از مدتها پیش در حال پیگیری است.

شاهمرادی افزود: تامین، بهسازی و نگهداری زیرساخت های شهرک صنعتی اشتهارد هزینه بر بوده و نیازمند حمایت ویژه در سطح ملی و استانی است که اگر این مهم با تاخیر مواجه شود امکان خروج واحدهای صنعتی از این شهرک دور از ذهن نیست.

رئیس سازمان صمت استان البرز، اظهار داشت: به جز شهرک خصوصی برکت، دیگر شهرک های صنعتی منجمله شهرک صنعتی اشتهارد از سهم منابع آب های سطحی استان استفاده نمی کند که در این باره نیازمند حمایت های جدی دستگاه‌های استانی هستیم.

وی به مشکل تامین برق واحدهای تولیدی اشتهارد اشاره کرد و گفت: نیاز برق یکی از مهم‌ترین موانع و مشکلات واحدهای تولیدی است که نیازمند همیاری مدیریت بخش مذکور است چرا که استفاده از سایر خدمات، منوط به اتصال برق است و آسیب بی برقی به واحد های تولیدی، یکی از عمده‌ترین چالش های شهرک صنعتی اشتهارد به شمار می رود.

شاهمرادی در خاتمه بیان کرد: شهرک صنعتی اشتهارد به عنوان یکی از مهم ترین شهرک های صنعتی کشور که کارخانه های برجسته و تولیدات مهمی دارد نیازمند همکاری جدی دستگاه‌های متولی ست؛ خصوصا در بحث معافیت مالیاتی شعاع 120 کیلومتری باید از صاحبان صنایع حمایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز