خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش‌ و پرورش از معاونت تربیت‌بدنی قدردانی کرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۸۲۵

وزیر آموزش و پرورش، از معاونت تربیت‌بدنی و سلامت این وزارت‌خانه به عنوان برگزیده جشنواره شهیدرجایی تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در حوزه‌های مختلف با حضور وزیر آموزش‌وپرورش، معاونان و مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها در اردوگاه شهید باهنر، تقدیر شد.

در این آئین، علیرضا کمرئی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش به کسب رتبه اول این وزارت‌خانه در بین دستگاه‌های دولتی در موضوع شاخص‌های اختصاصی اشاره کرد و گفت: وزارت آموزش‌ و پرورش در شهریور ۱۳۹۷به‌ واسطه پیگیری مؤثر و موفق مأموریت‌های اصلی دستگاه در حوزه اهداف تربیتی، آموزشی، تربیت‌بدنی و سلامت، نیروی انسانی و فناوری، مدارس غیردولتی و سوادآموزی از سوی رئیس‌جمهوری در جشنواره ملی شهیدرجایی تقدیر شد و تندیس ممتاز جشنواره و لوح تقدیر به وزیر آموزش‌وپرورش اهدا شد.

وی افزود: این موفقیت مرهون تلاش نیروهای آموزش‌وپرورش از مدرسه تا ستاد بوده است و یقینا این توفیق در تقویت خودباوری و هویت‌ سازمانی وزارت آموزش‌ و پرورش نقش ارزنده‌ای خواهد داشت.

در این مراسم از معاونت‌ تربیت‌بدنی و سلامت به عنوان رتبه اول با کسب نمره کامل ۱۰۰ از ۱۰۰ در شاخص‌های بررسی شده، رشد مثبت نسبت به سال قبل و بیشترین تاثیر در کسب رتبه اول وزارت آموزش و پرورش در شاخص‌های اختصاصی در بین دستگاه‌های کشور، تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز