خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کشور:

استاندار جدید یزد از نیروهای جوان بهره ببرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۶۵۶

معاون وزیر کشور با اشاره به سیاست‌های دولت برای مدیریت و کادرسازی گفت: استاندار جدید از نیروهای جوان در اداره امور و حل مشکلات استان بهره ببرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد ناصریان در آیین تکریم و معارفه استاندار یزد اظهار داشت: توجه وزارت کشور به دو رویکرد جوانگرایی و استفاده از ظرفیت ‌های موجود در انتخاب استاندار بوده لذا استاندار جدید در استان یزد هم باید از نیروهای جوان بهره ببرد.

وی با بیان اینکه وزارت کشور شاخص هایی را برای انتصاب استانداران از جمله تخصص را در نظر گرفته است ادامه داد: شاخص «اعتدال‌گرایی»، «همسویی با سیاست‌های دولت تدبیر و امید» و «امانت‌داری» از جمله مهمترین ضرورت‌ها و شروط انتخاب استانداران است.

معاون وزیر کشور وحدت و همبستگی را رمز موفقیت کشور در شرایط سخت دانست و عنوان کرد: آرامش سیاسی مستلزم توسعه بیش از پیش کشور است و اگر نیروها در تفکرات خود اختلافاتی دارند قطعا برای انجام کار، یکدل و متحد خواهند بود.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید از استانداران جدید انتظاراتی را دارد که باید مورد توجه قرار دهند بیان داشت: استفاه از تمام ظرفیت نخبگان سیاسی و علمی برای توسعه استان در اولویت اجرایی استاندار جدید یزد باشد.

ناصریان افزود: تعامل سازنده و حفظ کرامت افراد، استفاده و بهره مندی از ظرفیت‌های سیاسی، علمی و اجرایی برای توسعه استان و نگاه غیر سیاسی در انتصابات از جمله انتظارات دولت تدبیر از استانداران است.

معاون وزیر کشور از دیگر ضروریات و خواسته های دولت از استانداران را کادرسازی و تربیت نیروی انسانی برشمرد و گفت: روزانه پنج میلیون نفر در سطح کشور به دستگاه های اداری مراجعه دارند لذا رسیدگی به امور مردم و تکریم ارباب الرجوع از خواسته های اصلی دولت از استانداران است.

وی بیان داشت: استاندار یزد حتما در قالب دیدارهای مردمی به همراه مدیران استانی نشست ‌های مختلف با مردم شهرستان‌های استان برگزار کند و با توجه به اینکه مشکلی بیکاری استان یزد از نرخ کشوری نیز بالاتر است مانع تعطیل شدن حتی یک واحد تولیدی در استان یزد شود.

ناصریان با تاکید بر حل مشکل بیکاری در استان یزد و انسجام و همدلی برای حل این معضل تصریح کرد: متأسفانه بخش عمده از بیکاران استان یزد را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند که لازم است برنامه ای منسجم و با سرعت برای این منظور ارائه شود.

معاون وزیر کشور با اشاره به مبارزه با قاچاق کالا و ارز همچنین مواد مخدر اظهار داشت: این موضوع نیز باید در اولویت اجرایی استاندار جدید یزد باشد و جلوگیری از این پدیده شوم که توطئه دشمنان است نیاز مبرم به وحدت و همکاری دارد.

به گزارش ایلنا، در این آیین از تلاش‌های محمود زمانی‌قمی تقدیر و محمدعلی طالبی به عنوان استاندار یزد معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز