خبرگزاری کار ایران

ناصر مقدم:

با بیمه هنرمندان مشکل نداریم/بیش از 300 نفر، طرفیت داریم

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۵۹۳

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، اظهار داشت: با پیگیری استانی، برای بیمه هنرمندان، هیچ محدودیتی نداریم و ترتیبی اتخاذ شده که مدیران با مراجعه به اداره ارشاد اسلامی، می توانند در این زمینه اقدام کنند و با توجه به ظرفیت 300 نفری استانی، این امکان وجود دارد که علیرغم مراجعه بیشتر این ظرفیت بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر مقدم امروز در جمع فعالان فرهنگی، هنری و اصحاب رسانه استان البرز، گفت: استان البرز از لحاظ حضور هنرمندان بزرگ دارای ظرفیت های ارزشمندی است که می طلبد این فضا برای گسترش و ارتباط با مردم، بیشتر شود.

وی افزود: هنرمندان، ظرف سال جاری در جشنواره و همایش‌های کشوری و استانی، درخشش‌های خوبی داشتند اما عناوین کسب شده، کمتر از ظرفیت‌های موجود استانی است که امیدواریم از پتانسیل بیشتری استفاده شود.

مقدم تصریح کرد: از نظر زیر ساختار فرهنگی و هنری، البرز به لحاظ مجتمع های فرهنگی، وضعیت خوبی ندارد.

وی در ارتباط با فرهنگسرای جوان، گفت: این فرهنگسرا راه اندازی شد ولی برای تکمیل این مجموعه کلنگ احداث پردیس کرج، آغاز شد که 40 درصد از این پروژه تکمیل شده است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، اظهار داشت: با پیگیری استانی، برای بیمه هنرمندان، هیچ محدودیتی نداریم و ترتیبی اتخاذ شده که مدیران با مراجعه به اداره ارشاد اسلامی، می‌توانند در این زمینه اقدام کنند و با توجه به ظرفیت 300 نفری استانی، این امکان وجود دارد که علیرغم مراجعه بیشتر این ظرفیت بیشتر شود.

وی در ارتباط با برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، گفت: در این ارتباط استان البرز با کمبود ظرفیت مواجه است و در این راستا، برگزاری نمایشگاه اخیر کتاب، این کمبود به وضوح دیده شد.

مقدم با عنوان اینکه 25 درصد از اعتبارات عمرانی استان که در حال برگشت، بود و به حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی، اختصاص یافت، اضافه کرد: ایجاد شور و نشاط در حوزه موسیقی و نمایش در حال توسعه است که با برنامه های نشاط بخش، اجرا می شود.

وی با اشاره به حمایت اداره فرهنگ و ارشاد از مولفان و ناشران، اظهار داشت: در استان البرز اصحاب رسانه خوبی داریم که با توجه به وطیفه خود و با توجه به هجمه تبلیغی دشمن، درصدد ایجاد امید در بین مردم هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز