خبرگزاری کار ایران

به دلیل استقبال شرکت کنندگان صورت گرفت؛

تمدید مهلت ارسال آثارجشنواره فجر هنرهای سنتی و صنایع دستی تا 25 دی ماه

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۸۳۲

میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اقدام به برگزاری جشنواره فجر هنرهای سنتی و صنایع دستی کرده است و علاقمندان تا ۲۵ دی ماه امسال می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، با توجه به استقبال هنرمندان صنایع دستی از برگزاری دو دوره جشنواره فجر هنرهای سنتی و صنایع دستی، فراخوان سومین جشنواره فجر هنرهای سنتی و صنایع دستی اعلام شد.

 بر اساس فراخوان اعلام شده، هنرمندان صنایع دستی تا 25 دی ماه 97 فرصت دارند، آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

آثار ارسالی به این جشنواره باید مبتنی بر شیوه‌های تولید صنایع دستی خلق شده باشد و مهم‌ترین شاخص انتخاب آثار، وجوه متمایز صنایع‌دستی از لحاظ طراحی، کیفیت اجرا، اصالت برند و هویت و کاربرد خلاقانه است و هر هنرمند مجاز به ارسال 5 اثر از جدیدترین محصولات هنری است.

آثار ارسالی نباید در جشنواره‌های پیشین به نمایش در آمده باشد. همچنین آثار ارسالی باید دارای شناسنامه (نام اثر، معرفی تکنیک، مواد مورد استفاده، نام سازنده اثر) باشند.

متقاضیان باید تصویر آثار خود را به همراه اطلاعات اثر شامل نام اثر، تکنیک، نام سازنده اثر، شهر و شماره تلفن ثابت و همراه، نشانی دقیق پستی را تا تاریخ 25 دی 97 به آدرس ichtotarvij@gamil.com ارسال کنند.

انتخاب آثار در دو مرحله صورت می‌پذیرد، در مرحله اول تصاویر توسط شورای هنری بررسی شده و در مرحله دوم اصل آثار به انتخاب داوران، به نمایشگاه راه خواهد یافت.

پذیرفته شدن آثار در مرحله اول به معنای راه یابی به نمایشگاه نبوده و آثار نهایی در مرحله دوم توسط هیئت داوران انتخاب خواهند شد.

آخرین مهلت ارسال آثار 25 دی 97 است و نتایح اولیه اول بهمن اعلام خواهد شد و در تاریخ 17 بهمن ضمن اعلام نتایج نهایی مراسم تقدیر از برگزیدگان نیز برگزار خواهد شد.

به 6 هنرمند برگزیده نشان سرو زرین ویژه جشنواره فجر صنایع دستی به همراه جایزه غیر نقدی و به 6 هنرمند دیگر دیپلم افتخار اعطا خواهد شد.

 نمایش آخرین دستاوردهای صنایع دستی و هنرهای سنتی، آشنایی با هنرمندان جوان و کشف استعدادهای نو در عرصه صنایع دستی و ایجاد بستری برای مواجهه بی واسطه مخاطبان با آثار صنایع دستی و ارتباط با هنرمندان از مهمترین اهداف این جشنواره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز