خبرگزاری کار ایران

انفجار و حریق در یک منزل مسکونی در خیابان افسریه

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۲۴۰

سخنگوی اورژانس کشور از انفجار و آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در خیابان افسریه خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت : عصر امروز یک مورد حادثه انفجار و آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در خیابان افسریه خیابان اسلام‌آباد به سامانه  ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: محل حادثه یک منزل قدیمی دو طبقه مسکونی بود و آتش‌نشانان بلافاصله وقتی به محل حادثه رسیدند  متوجه شدند که انفجاری در طبقه فوقانی این ساختمان روی داده بود که باعث آتش‌سوزی نیز شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: شیشه‌ها و دیوارهای این ساختمان بر اثر انفجار فروریخته و واحد به طور کامل شعله‌ور بود و نگرانی از این بابت وجود داشت که فرد یا افرادی در این واحد مسکونی حضور داشته باشند. آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش به جستجو در داخل واحد پرداختند و خوشبختانه کسی در داخل این منزل حضور نداشته و الحمدالله مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

ملکی تصریح کرد: در حال حاضر آتش خاموش شده و از گسترش بیشتر به اطراف جلوگیری شده و نیروها مشغول لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل هستند و تا دقایقی دیگر کارشناسان مشغول بررسی علت حادثه هستند. به طور معمول یکی از علت‌های انفجار در این ساختمان‌ها می‌تواند نشت گاز از وسایل گازسوز باشد و بنابراین به شهروندان توصیه می‌کنم که در صورتی که قصد خروج از منزل را دارند حتما از بسته بودن گاز اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز