خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خبر داد:

برج در حال ساخت دچار حریق شد/ گرفتار شدن بیش از ۴۰ کارگر

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۷۱۴

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق در یک ساختمان بلند مرتبه در حال ساخت و گرفتار شدن بیش از ۴۰ کارگر خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۲:۰۲ ظهر امروز یک آتش‌سوزی در یک ساختمان بلند مرتبه (رزمال) در حال ساخت در انتهای بزرگراه خرازی به سمت غرب به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به کثرت تماس‌های شهروندان ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و سایر تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند. آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده می‌کنند که در یک ساختمان ۲۵ طبقه در حال ساخت که هنوز بهره‌برداری نشده بود کارگران مشغول کار بوده و در طبقه همکف قسمت موتور خانه دچار آتش‌سوزی می‌شود و به علت شعله‌های آتش و حرارت به سقف‌های کاذب و بخشی از نمای ساختمان و سایر مواد ساختمانی که در آن بخش انبار شده بود سرایت می‌کند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: دود بسیار غلیظی طبقات بالایی را فراگرفته بود و بیش از ۴۰ نفر از کارگران در هنگام آتش‌سوزی در طبقات مختلف حضور داشتند که با در همان لحظات اولیه حضور آتش‌نشانان با راهنمایی آتش‌نشانان به پشت‌بام منتقل می‌شوند. آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش و ایمن‌سازی این افراد را از طریق نردبان‌های هیدرولیکی به پایین منتقل می‌کنند.

ملکی خاطر نشان کرد: سه تن از آتش‌نشانان که در همان لحظات اولیه اقدام به خاموش کردن آتش شده بودند از ناحیه دست دچار سوختگی شده بودند و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی تاکید کرد: تا این لحظه این حادثه تلفات جانی نداشته و شعله‌زنی‌ها انجام شده است و آتش‌نشانان در حال تخلیه دود و ایمن‌سازی کامل محل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز