خبرگزاری کار ایران

شهبازی مطرح کرد:

نگاه کلان شورای فرهنگ عمومی به زیرساخت‌های فرهنگی البرز، گره‌گشایی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۸۶۱

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: نگاه عام و کلان این شورا به مباحث فرهنگی، منجر به ترسیم افقی روشن در راستای تحقق اهداف و ساماندهی بسیاری از چالش‌های بزرگ فرهنگی استان می‌شود.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که بعد از ظهر امروز شنبه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در البرز برگزار شد با تاکید بر اهمیت مصوبات این نشست، افزود: در این شورا ذیل فرهنگ عمومی برای جمعیت 3 میلیون نفری البرز برنامه ریزی می‌شود.

وی ادامه داد: تعمیم ارزش‌های اخلاقی و حقوق شهروندی با رعایت اقتضاعات بومی طبق مبانی و اصول ویژه‌ای در شورای فرهنگ عمومی استان برنامه ریزی می‌شود.

شهبازی با تبیین جایگاه و ارزش این شورا، گفت: سیاست‌گزاری در حوزه‌های مهمی همچون نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف کالای ایرانی بر مبنای شعار سال، از جمله اهداف بزرگ شورای فرهنگ عمومی محسوب می‌شود.

وی افزود: نگاه عام و کلان این شورا به مباحث فرهنگی، منجر به ترسیم افقی روشن برای تحقق اهداف و ساماندهی بسیاری از چالش های بزرگ فرهنگی استان می‌شود.

استاندار البرز اضافه کرد: به‌طور قطع هر کدام از دستگاه‌های اداری و شهرداری‌ها در حوزه های محتلف فرهنگی دارای وظایفی هستند از این رو باید از آنها انتظار داشته باشیم نسبت به ساماندهی موضوعات حوزه خود طبق قوانین و چارچوب‌های تعیین شده، اقدام لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب البرز گفت: این نمایشگاه علی‌رغم اینکه در زمان و مکان مناسبی برگزار نشد ولی به لحاظ جذب حدود 11 هزار نفر بازدید کننده حائز اهمیت است.

شهبازی افزود: شورای‌شهر و شهرداری طی جلسات و نشست‌های مختلف در حوزه تقویت زیرساخت‌های فرهنگی اعلام آمادگی کرده بنابراین می‌توان از این ظرفیت نیز بهره برد.

وی عنوان کرد: ظرفیت بزرگ شورای فرهنگ‌عمومی برای گره گشایی از تنگناهای کلان استان در حوزه فرهنگی، چراغ راه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز