خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین بازداشت شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۷۳۴

یک منبع آگاه از بازداشت مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین و چند نفر از معاونان وی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا، این منبع که نخواست نامش فاش شود، در گفتگو با ایلنا افزود: هنوز اتهام این افراد معلوم نیست و پرونده آنها از سوی مراجع مسئول در حال رسیدگی است.

براساس برخی شنیده‌ها، تعدادی از مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در پی مرمت و تعمیر یکی از بناهای تاریخی، برخی عتیقه‌های موجود را در منازل خود پنهان کرده بودند.

از سوی دیگر تماس خبرنگار ایلنا با این اداره کل برای تایید و کسب خبر بیشتر در این باره به جایی نرسید. به محض دریافت اطلاعات بیشتر خبررسانی می‌شود.

همچنین محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در تشریح احضار و تحت تعقیب قرار گرفتن برخی از مسئولان اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین گفت: حسب گزارش واصله از سوی مراجع نظارتی، اسناد و مدارک ارائه شده و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده برخی از مسئولان این اداره کل تحت تعقیب قرار گرفته و صبح امروز به دادسرای قزوین احضار شدند.

مسئولان این اداره کل به‌دلیل اتهاماتی همچون اختلاس، ارتشا، مداخله و تبانی در معاملات دولتی، جعل اسناد دولتی و تضییع حقوق عمومی و دولتی از سوی دادسرای قزوین تحت تعقیب قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز