خبرگزاری کار ایران

افزایش درآمد گمرکات هرمزگان در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۶۹۸

سرپرست ستاد نظارت گمرکات هرمزگان گفت: درآمد گمرکات هرمزگان در نه ماه امسال316 میلیارد تومان بیشتر از پارسال بود.

به گزارش ایلنا، حسین سعیدی گفت: در این مدت درآمد گمرکات هرمزگان بیش از هشت هزار میلیارد و 146 میلیون تومان بود.

 سعیدی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 32 میلیون و 198 هزار تن کالا به ارزش بیش از ده میلیارد و 290 میلیون دلار از گمرکات استان به خارج از کشور صادر شد که از نظر وزن 907 هزار تن و ارزش، سه میلیارد دلار بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

وی گفت: این کالاها روغن‌های معدنی شامل مواد قیری و موم‌های معدنی، مواد پلاستیکی– چدن، آهن و فولاد، سنگ فلز جوش و خاکستر آن، مس و مصنوعات مسی است که به کشورهای امارت متحده عربی، چین، هند، عمان و تایلند صادر شده است.

سرپرست ستاد نظارت گمرکات هرمزگان گفت: در این مدت بیش از شش میلیون و 574 هزار تن کالا به ارزش بیش از 12 میلیارد و 900 میلیون دلار نیز از کشورهای چین، امارات متحده عربی، جمهوری کره، هند و آلمان وارد کشور شد.

سعیدی در پایان گفت: مهمترین کالاهای وارداتی دیگ‌های بخار و آبگرم، ماشین‌آلات و وسایل مکانیکی، دستگاه‌های برقی، پخش صوت و تصویر ، قطعات ماشین‌آلات راهسازی ، خودرو و غلات است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز