خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شیراز در گفت و گو با ایلنا:

هیچ گزینه غیر بومی برای استانداری فارس مطرح نیست

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۵۳۲

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه تاکنون نمایندگان فارس برای انتخاب استاندار به صورت اجماعی و مجمع هیچ جلسه و نشستی را با وزارت کشور برگزار نکرده‌اند، از برگزاری جلسات فردی و دو نفره با وزیر کشور خبرداد.

مسعود رضایی در گفت و گو با ایلنا افزود: تعدادی از نمایندگان فارس  بر این باور بودند که استاندار فارس از میان گزینه هایی که قرار است وزارت کشور معرفی کند انتخاب شود و تعدادی دیگر هم معتقدند  نمایندگان سه الی 4 گزینه را به وزارت کشور معرفی کنند تا در نهایت وزارتخانه یکی از آن ها را به عنوان استاندار فارس برگزیند.

وی با اشاره به اینکه حدود 10 الی 20 درصد نمایندگان فارس تاکیدی بر استاندار بومی ندارند افزود: حدود 70 الی 80 درصد نمایندگان فارس  به بومی بودن استاندار تاکید دارند البته ما تمام تلاش خود را برای انتخاب استاندار بومی به کار گرفته‌ایم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: در حال حاضر وزارت کشور برای انتخاب استاندار به اجماع خاصی نرسیده و وزارتخانه تاکنون نیز نتوانسته با نمایندگان فارس به جمع‌بندی برسد.

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه تاکنون وزارت کشور هیچ تصمیم قطعی برای انتخاب استاندار فارس اتخاذ نکرده، گفت : انتخاب استاندار فارس به دلیل اینکه تعداد نمایندگان این استان به نسبت دیگر استان‌ها بیشتر است کمی مشکل تر است. با توجه به اینکه اسامی افرادی که زیر مجموعه استانداری فعالیت می کنند در میان گزینه های استاندار دیده می شود بنابراین این افراد مصاحبه هایی را با وزارت کشور انجام داده اند اما در حال حاضر نمی توان گفت در نهایت چه کسی بر کرسی استانداری تکیه می زند .

وی تصریح کرد:  در روزهای گذشته اسامی دو فرد غیر بومی ی در میان اسامی کاندیداهای استانداری فارس دیده می شد اما آنها عنوان کردند تمایلی برای حضور در استان فارس ندارند.

نماینده مردم شیراز خاطر نشان کرد: طبق آخرین صحبت‌هایی که با معاون وزیر کشور انجام شده مقرر شد  وزارت کشور دو گزینه را به نمایندگان معرفی کند تا نمایندگان از میان این دو گزینه یک نفر را به عنوان استاندار انتخاب کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز