خبرگزاری کار ایران

با حکم معاون وزیر کشور:

شهردار سابق رشت جانشین رئیس سازمان شهرداری‌های کشور شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۳۹۰

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور طی حکمی دکتر مسعود نصرتی را به سمت جانشین رییس این سازمان منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور طی حکمی مسعود نصرتی را به سمت جانشین رییس این سازمان منصوب کرد.

متن حکم جمالی نژاد در خصوص انتصاب مسعود نصرتی به شرح ذیل است :

” نظر به درایت، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی در امور عمران و توسعه امور شهری و روستایی و با عنایت به بند ۸ ماده ۱۲ اساسنامه، بموجب این حکم با حفظ سمت به عنوان جانشین رئیس سازمان منصوب می شوید.

پیگیری امور مربوط به مسائل و مشکلات شهرداریها و دهیاریها، تامین منابع مالی پایدار، تمهید و پیش بینی روشها و مکانیسم های نوین وعلمی برای نظارت و ضابطه مند نمودن فعالیت ها و عملکرد آنها، توجه خاص به مسائل ایمنی با گسترش و تجهیز پایگاه های آتش نشانی و ادوات و تجهیزات مدرن، برنامه ریزی برای توانمند نمودن شهرداریها با بازنگری در ساختارهای سازمانی و با هدف چابک سازی آن، توجه ویژه به تقویت نقش دهیاریها در اداره امور، برنامه ریزی برای توسعه و بسط خدمات دولت الکترونیک، ترویج حمل و نقل عمومی از طریق تجهیز و تقویت ناوگان های اتوبوسرانی و قطار شهری از جمه مواردی است که انتظار دارد نسبت به پیگیری و تحقق آن با رعایت ضوابط و مقررات اهتمام فرمائید.

توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله ضمن هماهنگی لازم با اینجانب از خداوند متعال مسئلت دارد.”

 مسعود نصرتی هم اکنون معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور است و پیش از این شهردار شهرهای قزوین  و رشت بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز