خبرگزاری کار ایران

خجسته مطرح کرد:

اصلاح جاده قهاوند روستاهای این منطقه را متحول می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۴۳۱

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح جاده قهاوند روستاهای این منطقه را متحول می‌کند.

به گزارش ایلنا، امیر خجسته صبح جمعه در نشست بررسی مشکلات و پروژه‌های در دست انجام روستای «بوبوک آباد» از توابع قهاوند با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای اصلاح جاده قهاوند و اتصال راه ملایر به جاده تهران از این مسیر انجام شده است، گفت: با تغییر مسیر مواصلاتی از این منطقه و قرار گیری این روستا در کناره آزاد راه طی چند سال آینده چه در بحث خدماتی و چه در بحث اشتغال تحول چشم‌گیری در این روستا شکل خواهد گرفت.
 
خجسته عنوان کرد: مدیران استانی و منطقه بازدیدی از روستا داشته‌اند تا از نزدیک مشکلات روستا را ببینند و با بررسی میدانی مشکلات چاره‌ای برای حل آن بیابند.
 
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: بهسازی روستای «بوبوک آباد» و آسفالت راه آن در شرایط مناسبی است اما برای انجام فازهای بعدی بهسازی تصمیماتی گرفته شده که در سال آینده عملیاتی خواهد شد.
 
خجسته افزود: اقداماتی در خصوص الحاق چند هزار متر به محیط روستاهای این منطقه در حال تصمیم گیری است که در صورت تصویب دهیاری و شورا می‌تواند زمین‌های مورد نظر را به عنوان معوض به مالکین بدهد تا بهسازی را با سرعت بیشتری پیش ببریم.
 
در این نشست مسایل دیگری مانند مشکل خدماتی در روستا، بهسازی، مشکل آب روستا، اشتغال زایی، وضعیت قنوات و ایستگاه قطار فامنین و قهاوند و بهداشت و درمان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز