خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی:

تسهیلات در بخش کشاورزی مازندران در شان این استان نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۸۳۵

ارایه تسهیلات در بخش کشاورزی در شان مازندران نیست و مردم استان به اندازه زحمتی که در زمین های کشاورزی می کشند امکانات دریافت نمی کنند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در بازدید وزیر جهاد کشاورزی از منطقه چهاردانگه ساری گفت: تسهیلات بخش کشاورزی مازندران در شان این استان نیست.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، محمد دامادی در بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بخش های کشاورزی و قابلیت های استان در چهاردانگه ساری در روستای عقه خیل اظهار داشت: عدم آمایشی که در کشاورزی در سطح کشور اتفاق افتاده کار را به جایی رسانده که هنوز تکلیف بخش کشاورزی مشخص نیست.

وی ادامه داد: اگر قرار است کشاورزی مازندران به عنوان نماد کشور باشد باید تسطیح زمین ها که سال هاست فریاد زده می شود تعیین تکلیف شود.

دامادی، خاطرنشان کرد: متاسفانه کسانی که از سرمای زمستان تا گرمای تابستان در زمین های کشاورزی خود مشغول فعالیت و زحمت هستند در جاده بین مزارع دچار مشکل هستند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای تغییر الگوی کشت در بخش کشاورزی و کشت ارگانیک باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: ارایه تسهیلات در بخش کشاورزی در شان مازندران نیست و مردم استان به اندازه زحمتی که در زمین های کشاورزی می کشند امکانات دریافت نمی کنند.

وی در پایان با تقدیر از زحمات و تلاش های وزیر جهاد کشاورزی، وی را فردی مصمم و با انگیزه خواند که با حضور خود در رأس هرم وزارت جهاد کشاورزی، تحولات عظیمی را در این حوزه ایجاد کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز