خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان:

زیرساخت های توسعه ارتباطات در همدان فراهم است

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۹۸۶

فراهم بودن زیرساخت ها و امکانات لازم برای توسعه ارتباطات در همدان فراهم است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان از فراهم بودن زیرساختها و امکانات لازم برای توسعه ارتباطات در همدان خبر داد و خواستار استفاده بهتر از این امکانات در استان شد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ رضا قیاسی صبح امروز در جلسه مرور برنامه های حوزه ارتباطات استان که با حضور معاون امور حقوقی و پارلمانی وزارت ارتباطات در استانداری همدان برگزار شد، گفت: در زمینه فراهم بودن زیرساختها، امکانات و تکنولوژی همدان از استانهای برتر کشور است.

وی با بیان اینکه همدان از حیثتوان استفاده از این امکانات از استاهای برتر نیست، افزود: پیگیری لازم است تا از این امکانات در تمامی سطح استان چه روستاها و چه راهها و جاده‌ها بهترین استفاده انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تصریح کرد: تکنولوژی ارتباطی ایران هماهنگ با دنیا و به روز پیش رفته است و اکنون اکثر امکاناتی که در دنیا استفاده می شود در کشور ما نیر به کار گرفته می‌شود.

قیاسی خاطرنشان کرد: در استان همدان زیرساخت امکانات ارتباطی و اینترنتی فراهم است و باید تلاش شود امکان بهره‌برداری از افزایش پهنای باند و دسترسی به حداکثر سرعت فراهم شود.

وی تاکید کرد: اکنون زمانی نیست که با تکنولوژی مقابله شود بلکه باید تربیت درست استفاده کردن را داشت زیرا ما نمی‌توانیم منکر برق به این دلیل شویم که خطر برقگرفتگی به دنبال دارد و باید استفاده خود را داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری با یادآوری ظرفیت بالای بخش ارتباطات در توسعه اشتغال، اظهار داشت: استان همدان برای بهره‌مندی از این ظرفیت آماده است و در این زمینه از هر نوع همکاری با نهادهای مرتبط استقبال می‌کند.

قیاسی در پایان امضای دو تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه صنعتی و شرکت شهرکهای صنعتی و سازمان ارتباطات زیرساخت را که در این جلسه انجام شد، آغازی بر افزایش همکاری های استان در این زمینه دانست و بر گسترش همکاری‌های بخش صنعت با حوزه‌های جدید دارای ظرفیت اشتغال تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز