خبرگزاری کار ایران

جلیلوند خبر داد:

کشف و ضبط یک قبضه اسلحه قاچاق از شکارچی متخلف در تاکستان

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۷۱۲

یک نفر شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار یک قطعه کبوتر وحشی به وسیله اسلحه غیرمجاز قاچاق کرده بود، دستگیر و از ایشان یک قبضه سلاح شکاری به همراه تعدادی فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد جلیلوند، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان ضمن تایید این خبر فوق گفت: در جریان گشت و کنترل ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان، یک شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار یک قطعه کبوتر وحشی به وسیله اسلحه غیرمجاز قاچاق کرده بود، در حاشیه رودخانه خررود و در حوالی سد مخزنی نهب دستگیر و از او یک قبضه سلاح شکاری به همراه تعدادی فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: متخلف با تشکیل پرونده جهت تعیین مجازات، به حوزه قضایی مربوطه تحویل و قرار مقتضی در این خصوص صادر شد.

این مقام مسئول ضمن هشدار به متخلفان شکار و صید اعلام کرد: ماموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان به صورت شبانه‌‌‌روزی به گشت و کنترل مناطق پرداخته در صورت دستگیری متخلفان با توجه به افزایش جرایم شکار و صید مجازات‌های سنگینی در انتظار آنها خواهد بود. 

ضمنا شماره تلفن 1540 (رسیدگی به شکایات اداره کل) و 02835237104 و 02835237101، آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی در حوزه محیط زیست هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز